Oι διαφημίσεις του Marc Jacobs
έχουν μια τάση να μας κάνουν να κοκκινίζουμε…αλλά ποτέ δεν σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαν να προκαλούν τόσο πολύ ώστε να απαγορευτούν. Όπως φαίνεται όμως η Βρετανική Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων διαφωνεί, αφού αποφάσισε να απαγορεύσει τη διαφήμιση για το άρωμα του Jacobs, Oh, Lola, στην οποία πρωταγωνιστεί η Dakota Fanning.
«Παρατηρήσαμε ότι το μοντέλο κρατούσε το μπουκάλι του αρώματος ανάμεσα στα πόδια της και θεωρήσαμε ότι η στάση προκαλούσε σεξουαλικά. Καταλάβαμε ότι το μοντέλο ήταν δεκαεπτά χρονών, αλλά λάβαμε υπόψην μας ότι φαινόταν μικρότερη από δεκαέξι. Θεωρήσαμε ότι το μήκος του φορέματος, το πόδι της και η θέση του μπουκαλιού τραβούσε την προσοχή στη σεξουαλικότητά της. Γι᾽ αυτό το λόγο, σε συνδυασμό με την εμφάνισή της, θεωρήσαμε ότι εκθέτει σεξουαλικά ένα παιδί».
Η Coty, η εταιρεία του αρώματος υπερασπίστηκε τη διαφήμιση λέγοντας ότι «είναι προκλητική, αλλά όχι άσεμνη».

