Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Αυστραλοί κρεοπώλες στρέφονται στο... διαδίκτυο για να βελτιώσουν τις
πωλήσεις τους





και να ανταγωνιστούν τις τιμές των σουπερμάρκετ. Φαίνεται ότι η κίνηση αυτή έχει αποφέρει καρπούς, καθώς πολλοί καταναλωτές φαίνεται να απάντησαν θετικά.

Αλλά οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων δεν φαίνεται να το βάζουν κάτω τόσο εύκολα και υπόσχονται άμεσα καινούριες προσφορές στα προϊόντα τους.


Ο κρεοπώλης, Τιμ Μπάιρον, η επιχείρηση του οποίου διανέμει τα προϊόντα της σε παραπάνω από 200 πελάτες την εβδομάδα, υποστήριξε ότι οι κρεοπώλες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να ανταγωνιστούν τις τιμές των σουπερμάρκετ χωρίς να χρειαστεί να θυσιάσουν την ποιότητα των προϊόντων τους.
Κατόπιν έρευνας στο διαδίκτυο από δημόσιο κατήγορο, βρέθηκε ότι τα φιλέτα αρνιού, οι χοιρινές μπριζόλες, τα φιλέτα στήθους κοτόπουλου και οι φτερούγες κοτόπουλου ήταν από τα προϊόντα που πωλούνταν φθηνότερα στο διαδίκτυο από ό,τι στα καταστήματα. Σε γενικές γραμμές, οι κρεοπώλες πουλούν στο διαδίκτυο τα προϊόντα τους $7 δολάρια φθηνότερα ανά κιλό.
Σε πολλές επιχειρήσεις η διανομή είναι δωρεάν στους πελάτες που βρίσκονται κοντά στο κέντρο της Μελβούρνης σε αγορές πάνω από $50. Τέτοιες κινήσεις, όμως, δεν φαίνεται να συγκινούν τους Έλληνες κρεοπώλες. Ο κ. Βασίλης Ρωμανός, που διατηρεί επιχείρηση στο Νόρθκοτ Σέντραλ, δεν τον απασχολεί καθόλου ο «πόλεμος» (τώρα και διαδικτυακός) που επικρατεί ανάμεσα στους κρεοπώλες και τα σουπερμάρκετ. «Ποτέ δεν ήμουν μέρος αυτού του «πολέμου»». Κάνω αυτή τη δουλειά για πολύ καιρό, οι τιμές των σουπερμάρκετ δεν με απασχολούν, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να προσέχω τους πελάτες μου και να τους δίνω την καλύτερη ποιότητα στις καλύτερες δυνατές τιμές».Αυστραλοί κρεοπώλες στρέφονται στο διαδίκτυο για να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους και να ανταγωνιστούν τις τιμές των σουπερμάρκετ. Φαίνεται ότι η κίνηση αυτή έχει αποφέρει καρπούς, καθώς πολλοί καταναλωτές φαίνεται να απάντησαν θετικά. Αλλά οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων δεν φαίνεται να το βάζουν κάτω τόσο εύκολα και υπόσχονται άμεσα καινούριες προσφορές στα προϊόντα τους.
Ο κρεοπώλης, Τιμ Μπάιρον, η επιχείρηση του οποίου διανέμει τα προϊόντα της σε παραπάνω από 200 πελάτες την εβδομάδα, υποστήριξε ότι οι κρεοπώλες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να ανταγωνιστούν τις τιμές των σουπερμάρκετ χωρίς να χρειαστεί να θυσιάσουν την ποιότητα των προϊόντων τους.
Κατόπιν έρευνας στο διαδίκτυο από δημόσιο κατήγορο, βρέθηκε ότι τα φιλέτα αρνιού, οι χοιρινές μπριζόλες, τα φιλέτα στήθους κοτόπουλου και οι φτερούγες κοτόπουλου ήταν από τα προϊόντα που πωλούνταν φθηνότερα στο διαδίκτυο από ό,τι στα καταστήματα. Σε γενικές γραμμές, οι κρεοπώλες πουλούν στο διαδίκτυο τα προϊόντα τους $7 δολάρια φθηνότερα ανά κιλό.
Σε πολλές επιχειρήσεις η διανομή είναι δωρεάν στους πελάτες που βρίσκονται κοντά στο κέντρο της Μελβούρνης σε αγορές πάνω από $50. Τέτοιες κινήσεις, όμως, δεν φαίνεται να συγκινούν τους Έλληνες κρεοπώλες. Ο κ. Βασίλης Ρωμανός, που διατηρεί επιχείρηση στο Νόρθκοτ Σέντραλ, δεν τον απασχολεί καθόλου ο «πόλεμος» (τώρα και διαδικτυακός) που επικρατεί ανάμεσα στους κρεοπώλες και τα σουπερμάρκετ. «Ποτέ δεν ήμουν μέρος αυτού του «πολέμου»». Κάνω αυτή τη δουλειά για πολύ καιρό, οι τιμές των σουπερμάρκετ δεν με απασχολούν, αυτό που με ενδιαφέρει είναι να προσέχω τους πελάτες μου και να τους δίνω την καλύτερη ποιότητα στις καλύτερες δυνατές τιμές».
Categories:
Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!